דבר ראש האולפנא

בעוז ובענווה, בהתרגשות רבה ובתחושת שליחות, אזכה להוביל יחד עם צוות ההנהלה והצוות החינוכי את אולפנת צביה חפץ חיים.

מאז נכנסתי לתפקיד אני לומדת, מקשיבה ובעיקר חולמת-איך תראה השנה הקרובה? אילו הצלחות נקטוף? וגם חולמת קדימה, איך תראה האולפנה בעוד עשור? כיצד יראו הבנות המסיימות לאחר שעברו  תהליך חינוכי באולפנת צביה חפץ חיים?

אני מאמינה שצוות חינוכי הוא מעצב תמונת עתיד.

משימות חינוכיות רבות וחשובות המתבססות על פיתוח החזון והייחודיות של האולפנה עומדות לפתחנו.  אנו מאמינים כי חומרי לימוד חדשים, שיטות הוראה חדשות ושימוש בטכנולוגיה מתקדמת משמעותיות וחשובות לקידום האולפנה אך מחוללי השינוי הם ההון האנושי שבאולפנה. אנשי הצוות בהובלתי הם אלה אשר מקדמים את העשייה, יוצקים לתוכה את אישיותם, משפיעים על התלמידות ומגדלים דור של תלמידות שמחות, סקרניות, שואפות להצלחה ומצוינות בכל תחומי חייהן, בנות תורה ויראות שמיים.

אנו רואים באולפנה מוסד מעורר השראה בקרב הבנות ע"י פיתוח צוות חינוכי  מסור הרואה בתפקידו שליחות ואשר מטפח צמיחה אישית, הנעה פנימית, התלהבות ויצירתיות.

באולפנה תכנית חברתית- תורנית- ערכית אשר מעלה על נס את עניין ההכלה והנתינה לאחר תוך פיתוח האני העצמי של כל תלמידה.  ערך ההתנדבות, הן באולפנה והן מחוצה לה, משמעותי וחשוב בתהליך החינוכי. ואנו רואים בתכנית החברתית חלק בלתי נפרד מפיתוח בוגרת האולפנה.

"היחיד נברא בתקופה ובמקום שבהם יוכל לקיים את פעולתו לשם קיום שליחותו" הרב סלובייצ'יק

 

נטלי יוסף

ראש אולפנת צביה חפץ חיים

 
 
אולפנת צביה חפץ חיים